Стас Лапаткін лічыць калыскай сучаснай еўрапейскай культуры Венецыю. Вывучыўшы павільён "Грот" з маскамі Нептуна ў замках вокнаў, фігуркамі трытонаў, капітэлямі дэльфінаў замест валют, дызайнер стварае не звыклы карнавал, а казачны рыбны рынак, "Mercato del Pesce", дзе ў сеткі трапляюцца русалкі незямной прыгажосці, убраныя ў каштоўныя шоўкі.
У кожнай сукенцы ручной працы дызайнер абгульвае тэму вады, хваль, глянцавых паверхняў, месяцавых дарожак і перавернутага ў адлюстраваннях неба. Створаныя спецыяльна для праекта тканіны ўпрыгожваюць галаграфічныя ўзоры: каралы, медузы, маляўнічае марское дно і паветраныя шары, на якіх можна перанесціся ў любую эпоху. Русалкі сумныя і бледныя, аднак згаджаюцца ўзяць шлюб з вясёлымі загарэлымі прынцамі ў бездакорных смокінгах ад Stas Lopatkin.
У Кітайскай (Рыпучай) альтанцы Таццяна Парфёнава прадстаўляе "Кітайскую оперу", аддаючы даніну любові да шынуазры, "кітайскаму стылю" рускай і еўрапейскай шляхты.
Габелен з малюнкам Марыі Антуанэты з дзецьмі, што захоўваецца ў Царскім Селі, падораны французскім прэзідэнтам Лубе, — адзін з галоўных крыніц натхнення для Яніса Чамалідзі.
Дызайнера хвалюе трагічнае падабенства лёсаў — французскай царскай сям'і і рускай. Чамалідзі прысвячае калекцыю "ОТМА" вялікім князёўнам Вользе, Таццяне, Марыі, Анастасіі. Далікатныя мадэлі ў найдалікатнейшых сукенках з празрыстага шыфону і цяжкага атласа бясстрашна ідуць па высокім подыуме, усталяванаму на Паладыевым мосце. Раптам неба зацягваюць хмары, успыхваюць маланкі, вецер расхіствае дэкарацыі — велізарныя бліскучыя панелі, якія імітуюць люстэркі, — дух Царскага Сяла настойвае на тым, каб сёлета "Асацыяцыі" завяршыліся паказам Ianis Chamalidy.